Peuteropvang

Peuteropvang op OBS 't PARTOER

Vanaf 2 jaar naar de peuteropvang

We bieden voor kinderen vanaf 2 jaar een doorgaande leerlijn naar de basisschool. De peuters leren spelenderwijs de basisschool en de juffen en meesters alvast kennen. En andersom leren wij je peuter alvast kennen! Op die manier bieden we een vertrouwde en veilige omgeving voor opvang en onderwijs. Iedereen is welkom! Onze pedagogisch medewerker Daniëlla, nu werkzaam bij peutergroep van De Bistebus, wordt het vaste gezicht van de nieuwe peuteropvang.

Plezier en brede (talent)ontwikkeling

Je peuter beleeft veel plezier bij ons. Ze spelen en leren er samen met leeftijdsgenootjes. En ondertussen zorgen we voor een veilige en vertrouwde omgeving. We dagen je kind spelenderwijs uit om zich op zijn eigen manier en in zijn eigen tempo te ontwikkelen, nieuwe dingen te leren en zijn unieke talenten te ontdekken. De ontwikkeling van je kind staat namelijk centraal bij ons. We geven je peuter een stevige basis mee voor de toekomst.

Peuteropvang